Daca te-ai decis sa returnezi produsul achizitionat, te rugam sa tii cont de urmatoarele aspecte:
Sa anunti cat mai rapid posibil intentia de schimb/retur , astfel incat procesul de schimb sau retur sa nu depaseasca 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia clientului pana la reintoarcerea in posesia firmei IVORY RETAIL SRL. Tineti cont ca uneori pot exista intarzieri in livrarea produselor de catre firmele de curierat, si este recomandat sa returnati cat mai rapid posibil, iar clientul este raspunzator de acel colet pana la intrarea in posesia firmei noastre, precum si noi , suntem raspunzatori de orice se intampla in procesul initial de livrare al produselor.
Toate problemele vor fi solutionate in cel mai scurt timp, fie prin oferirea de informatii suplimentare, fie pentru repararea produselor, pentru schimbarea acestora cu altele disponibile in stoc, fie prin returnarea produselor.
Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumpărătorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.
Este necesar sa ne comunicati intentia de returnare prin e-mail: info@ivorying.ro in termenul mentionat.
Costurile de transport pentru produsele returnate sunt suportate in intregime de catre client.
Nu primim colete a caror plata de transport nu a fost efectuata de catre expeditor si nici colete cu ramburs.
Restituirea contravalorii produselor returnate se va face in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la confirmarea returului, numai dupa verificarea atenta a produselor returnate, prin transfer bancar, intr-un cont bancar specificat de client. Se va returna doar contravaloarea produselor, NU si taxa de livrare.